sâmbătă, 4 iulie 2009

continuarea prezentarii


as vrea acum sa fac o descriere a celui ce are "tonus", un adevarat model de kinetoterapeut de valoare, care stie sa redea zambetul pe buzele pacientilor. cum l-am cunoscut? ducandu-ma "cu tupeu" in intentia de a face practica de vara. imediat mi-a acceptat ajutorul si m-a pus la treaba. in fiecare zi invatam cate ceva. acum simt ca datorita lui am descoperit dragostea adevarata fata de kinetoterapie. un om deschis, pasionat, dedicat meseriei lui. stie sa asculte, stie sa fie atent acolo unde e nevoie, comunicarea si voia buna, castiga increderea oricarui om. scotocisem eu o expresie "romantica" : omul asta are "sharm" in meseria lui. cum sa nu fie o placere sa inveti de la el? defapt.aceasta meserie tine de cat de dibaci esti sa "furi", sa-ti bagi nasul numai acolo unde iti fierbe oala, sa spui :" dati-mi un pacient! ", "ce am de facut?" etc. trebuie creata o armonie in care sa se simta si pacientii si noi bine. se creaza..cu fete zambitoare, intelegatoare, deschise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu