joi, 9 iulie 2009

un inger cu aripile rupte

am ajuns la concluzia ca uneori avem de invatat atat d emulte de la oamenii care sunt in propria lor dificultate, vorbesc despre suferinta lor atat de profund si de direct incat sinceritatea este evidenta. noi ca oameni obisnuiti, toti tindem sa ne vaietam sa ne exprimam tot felul de neplaceri ale vietii, dar nu putem exprima chiar in totalitate sentimentele pt ca nu toate sunt atat de reale si de semnificative. am descoperit de curand un blog al unei persoane ce a suferit un accident in urma caruia un TMV (traumatism vertebromedular) i-a redus sansa de a-si mai trai varsta. este atat de impresionant cum aceasta persoana a reusit sa lupte neincetat pt o schimbare, pt o speranta in care crede in fiecare zi. atat de multe simt ca am invatat de la ea si cred ca noi toti avem calea de a invata de la pacienti de tipul asta si nu numai. dar ea..este ceva special si va recomand insistent sa-i cititi blogul. pe mine m-a lasat de la toate activitatile mele importante sau neimportante si am reusit sa-l cuprind aproape pe tot pt ca..am ce invata. asta va doresc si voua...http://uningercuaripilerupte.blogspot.com//

Un comentariu:

  1. intr-adevar, este impresionant cum in spatele suferintei fiecarui om se poate afla aproape intotdeauna o importanta lectie de viata ce merita daca nu invatata, macar citita si rasfoita...
    Indeajuns insa sa schimbe ceva in natura noastra umana, vesnic nemultumita ...
    Poate ca si in asta consta intelepciunea, in simplitatea lucrurilor...

    RăspundețiȘtergere